Fiat: blog

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

FIAT klub hírei

network.hu

Az olasz egyesülés százötvenedik, illetve a Gucci dizájnház kilencvenedik évében a Fiat és a Gucci büszkén jelentették be az ikonikus Fiat 500 modell 500 by Gucci névre keresztelt limitált szériáját. A modellt a Gucci kreatív igazgatója, Frida Giannini a Fiat Centro Stilével karöltve tervezte. A legismertebb olasz márkák közé tartozó cégek közötti, egyedülálló együttműködés a mestermunka és a stílus tökéletes kombinációját eredményezte. A Milánói Divathét nyitónapján bemutatott 500 by Gucci a március 3-13.

Tovább 

network.hu

 

A Fiat a genfi autószalonon mutatta be az 500-as Zagato kupét. Akkor nagyon úgy tűnt, hogy a kívánatos, duplabuborékos tetejű kisautót mindössze egyetlen példányban gyártják le. Azonban egyes hírforrások szerint – ugyan nagyon limitált darabszámban – de kapható lesz a Zagato 500 Európában. Az áráról sajnos egyelőre nem tudni semmit, az azonban szinte biztos, hogy motort a széria palettáról lehet majd választani – a kis kupéhoz valószínűleg az új, turbós, kéthengeres 105 lóerős benzines passzolna a leginkább .Az 500 Coupé elkészítésébe a Fiat gyári tervezői is besegítettek, de az új stíluselemek egyértelműen a Zagato hagyományt követik.

Tovább 

 

A vezérigazgató egyetlen hatalmas autóipari cégóriást szeretne létrehozni, amelyet Torino helyett Detroitból irányítanának. Az elképzelés sokakat meglepett.

Sergio Marchionne, aki jelenleg egy személyben a Fiat Auto és a Chrysler első embere, már több alkalommal meglepte a világot sajátos nyilatkozataival. Legutóbb arról beszélt az Egyesült Államokban, hogy miként képzeli a Fiat-Chrysler együttműködés jövőjét. „Valamikor a következő két vagy három év során egyetlen vállalatot szeretnénk létrehozni, amelynek itt (azaz Detroitban) volna a központja.

Tovább 

A European New Car Assessment Programme (Európai Új Autó Értékelő Program - Euro NCAP) az Európában forgalmazott autók biztonságával foglalkozó szervezet, amit 1997-ben a Nagy-Britanniai Department for Transport alá tartozó Transport Research Laboratory alapított. A szervezet hátterében jelenleg hét európai kormány (Angol, Francia, Holland, Luxemburgi, Német, Spanyol, Svéd) és az Európai Bizottság áll. A Euro NCAP nagyon rövid idő alatt a biztonságos autók gyártásának katalizátorává vált, jelentősen növelve az Európában újonnan eladott autók biztonságosságát.

Tovább 

network.hu

Egy brit elemző cég szerint a Fiat a legjobbkor juthat hozzá a Chrysler 51 százalékához. A jelenlegi 20 százalékos tulajdonrészét úgy növelhetik a gyártó, ha visszafizeti a Chrysler állami hitelét, ezt 16 százalékkal jutalmazná az amerikai cég, továbbá 15 százalékot vásárolnának készpénzért.   

 

A jelenlegi 20 százalékos Chrysler részesedését 2009-ben szerette az olasz autógyártó, amikor is a csődhelyzetbe került gyártót kisegítette a Fiat.

Tovább 

network.hu

A jelenlegi Dodge Journey

 

Az autóban debütál a Fiat új 2,0 literes dízelmotorja

  

Genfben mutatja be a Fiat a Dodge Journey Fiat-jelvényes változatát, amely Freemont-ként kerül a kereskedésekbe jövő nyáron. Az egyterű modern dízelmotorral is kapható lesz, ebben debütál ugyanis az olaszok új fejlesztésű, 2,0 literes gázolajosa. Az autó egyben az Ulysse-t is leváltja.  

 

Mióta csak a Fiat részesedést szerzett a Chryslerben, nyilvánvaló volt, hogy a Fiat Európában több Chryslert vagy épp Dodge-ot is forgalmaz majd a saját márkaneve alatt.

Tovább 

Sergio Marchionne a Fiat egyik problémájának nevezte a közelmúltban az olaszországi gyárakat, ugyanis a helyi gyártás nem túl kifizetődő a márkának. A vezérigazgató részben a kihasználtság növelésével javítaná az olasz üzemek versenyképességét, így a jövőben Chrysler és Jeep modellek is készülnek majd a Fiat Mirafiori gyárában. A torinói üzemben az olaszok több mint egymilliárd euró értékben fejlesztenek. Az első új modellek 2012 végén hagyják majd el az olaszországi gyárat.

Tovább 

Az a hír járja, hogy az X-Bow alapjaira építik az Abarth sportkocsit, persze más külsővel és más motorral.

 

Az Abarth márka hírnevének visszaállításához kellene egy igazán izgalmas autó, ezzel a Fiatnál is tisztában vannak, de egy ilyen kifejlesztése nagyságrendekkel több pénzbe kerülne, mint amennyit nyerhetnének rajta. Az ígéret már elhangzott, így visszakozni sem lehet, így egyértelmű, hogy valamilyen áthidaló megoldás kell – például egy már meglevő sportkocsit kell átdolgozni.

Tovább 

Már a nyáron bemutathatták volna, de a Fiat vezetése kétszer is felfüggesztette a fejlesztést.

 

A Panda aktuális generációját még 2003-ban dobták piacra, így már most kirívóan öregnek számít a kiskocsik mezőnyében, a jellemzően a hat év körüli modellciklushoz képest. Az utód azonban csak 2012-ben kerülhet gyártásba. A késlekedés nem az olasz tervezők tehetségén vagy szorgalmán múlt, hanem a cég vezetésén. Az eredeti menetrenben 2010 közepi premier szerepelt – alighanem úgy tervezték, hogy az új, kéthengeres motor-generációt már a Panda harmadik generációjába szerelik elsőként.

Tovább 

 Idén áprilisban John Elkann személyében új elnököt kapott az olasz GDP 4,4 százalékát adó Fiat-csoport. Az alapító dédunokája meg is hozta első, nagy horderejű döntését, miszerint szétválasztják, és különálló cégekbe szervezik az eltérő üzletágakat, amelyet gazdasági indokokkal magyaráznak.

 

A Fiat történetének legnagyobb szerkezeti átalakítása kezdődött el idén, miután a Fiat Group újdonsült elnöke, John Jacob Philip Elkann meghozta a hosszú évek óta várt döntést, miszerint két üzletággá választják szét az olasz óriást.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu