Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A European New Car Assessment Programme (Európai Új Autó Értékelő Program - Euro NCAP) az Európában forgalmazott autók biztonságával foglalkozó szervezet, amit 1997-ben a Nagy-Britanniai Department for Transport alá tartozó Transport Research Laboratory alapított. A szervezet hátterében jelenleg hét európai kormány (Angol, Francia, Holland, Luxemburgi, Német, Spanyol, Svéd) és az Európai Bizottság áll. A Euro NCAP nagyon rövid idő alatt a biztonságos autók gyártásának katalizátorává vált, jelentősen növelve az Európában újonnan eladott autók biztonságosságát. Az Euro NCAP szervezet az autókat három biztonsági teszt alapján értékeli: frontális ütközés, oldalütközés fallal és oszloppal és gyalogossal való ütközés. A teszteredmények alapján jelentést készít, ezután pedig minden autóhoz megfelelő biztonsági pontozást rendel. A frontális ütközés 64 km/órás, az oldalütközés 50 km/órás, az oszloppal való ütközés 29 km/órás, míg a gyalogossal való ütközés 40 km/órás sebességnél történik. Az elvégzett tesztek alapján 3 kategóriában pontozzák az autókat (maximálisan 5 csillag): első utasok biztonsága, gyermek/gyermekülés biztonsága és a gyalogos biztonsága. A szervezet megalakulása óta eltelt időben az Európa szerte újonnan eladott autók sokkal biztonságosabbá váltak, ez részben az Euro NCAP tesztelési standardjának köszönhető. A teszteredmények teljesen publikusak; a szaklapok, és a sajtó folyamatosan közli ezeket, elősegítve megismerésüket a nagyközönség köreiben, az autóvásárlók figyelmének felkeltését. Forrás: http://hu.wikipedia.org/wiki/Euro_NCAP *** Egy kiemelkedő (5 csillagos) eredmény nem azt jelenti, hogy minden esetben túl lehet élni egy balesetet. Az egyes autók töréstesztje között csupán EGY változó van: az autó. Ily módon könnyen össze lehet hasonlítani az eredményeket, de ez nem fedi a teljes valóságot. Az EURONCAP statisztikai adatok alapján teszteli az autók biztonságát. Ha bármely egyéb paraméter megváltozik (sofőr mérete, ütközés sebességének nagysága és iránya, autók mérete és felszereltsége), más lesz a teszt eredménye. Egyes paraméterek változásai kisebb mértékben módosítják az eredményt, míg más paraméterek változásai lényegesen ronthatják a vezető túlélési esélyeit. TÉNY, hogy szükség van az EURONCAP munkájára, mert bevezetése óta sokkal biztonságosabbak az autók, mint régen. Egyet sose felejtsünk el! A fizika törvényeit nem tudjuk megváltoztatni!... http://fiat.network.hu/video/torestesztek
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!