Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Földes Péter | 0 hozzászólás
Első ötéves terv a Fiattól
Kiderült, hogy nem lesz Alfa kupé, sem Multipla, Siena vagy Croma, ellenben több olasz modellt építenek hátsókerék-hajtású Chrysler alapokra 2014-ig. Az is biztos, hogy az Alfa Romeo visszatér Észak-Amerikába, a Lancia viszont majdnem megszűnik: nagyrészt átcímkézett Chryslereket árusítanak majd.
Eddig csak találgathattunk, hogy mi sül ki a Fiat-Chrysler házasságból, de az új tervek alapján mindkét cégnél szépen kiteljesedik a modellpaletta, részben egymás erőforrásainak felhasználásával.
14 éve | Földes Péter | 0 hozzászólás
A FIAT csoport hivatalos terve látható 2010-2011-es évre. Az első furcsaság az "I" szegmens. Nem tudni mi lesz belőle. A második észrevétel, hogy nincs rajta a FIAT városi mini autója, a "Topolino". Az első prototípusokat - erősen álcácva - már 2008-ban kiküldték az utcákra tesztelni. A harmadik furcsaság, hogy ezen az ábrán az ALFA-nak nincs jövője... Remélem máshogy alakul a sorsa.
A világos kékkel jelölt modelleket a FIAT csoport közösen fejleszti a Chrysler-rel, míg a sötétkékkel jelöltek teljesen új modellt takarnak. FIAT szempontjából újdonság lesz az új Panda és az új egyterűek (Multipla és Ulysse utódja).
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu