Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Földes Péter | 0 hozzászólás
Novemberben jött ki egy frissebb verziója a FIAT jövőbeli terveinek. Eszerint 2012-re várható az Ellezero 5 és 7 üléses verziója. További újdonságként egy 4 ajtós szedán várható. Állítólag a Linea utód nélkül marad és helyette a Siena legújabb verzióját hozzák be olcsó B kategóriás lépcsős modellként. Meg nem erősített információk szerint a Dodge Hornet FIAT verziója nem kerül Európába. Még ebben az évben rácfelvarrást kap az 500-as és jön az új generációs Panda 4*4-es változata.
13 éve | Földes Péter | 0 hozzászólás
A TG1 olasz portal Sergio Marchionne-val készített interjút a napokban. Marchionne szerint a következő három évben 23 teljesen új és ráncfelvarrott modell kerül bemutatásra a FIAT csoporton belül. Szeretettel várjuk...:
2012-ben 4 új modell és 1 ráncfelvarrott modell
2013-ban 2 új modell és 1 ráncfelvarrott modell
2014-ben 3 ránfelvarrott modell
2012-ben 1 új modell és 2 ráncfelvarrott modell
2012-ben 2 új modell
2013-ban 2 új modell
2014-ben 1 új modell
2013-ban 3 új modell és 1 ráncfelvarrott modell (még ebben az évben térnének vissza Amerkiába)
2014-ben 4 új modell és 1 ráncfelvarrott modell
2013-ban 2 új modell
2013-ban 1 új modell 1 ráncfelvarrott modell
2014-ben 1 új modell 1 ráncfelvarrott modell
2011.09.20
****
A Punto IV.
|
|
13 éve | Földes Péter | 0 hozzászólás
Egy befektetői tájékoztatón mutatták be a FIAT csoport terveit. A cég az alsó szegmensekre helyezi a hangsúlyt a következő pár évben. Várhatóan az alábbiak szerint mutatják be az új modelleket:
2011 szeptemberében a Frankfurti autószalonon mutatják be a Panda III. generációját. A hírek szerint még ebben az évben ráncfelvarráson esik át a Linea.
2012-ben a FIAT egy egyterűt dob a piacra, ami 5 és 7 személyes verzióban is készül. A kódneve „Ellezero” (L0).
A válság majdnem elsöpörte a Chryslert, csak az állami segély, és egy csődeljárás segített. Mostanra azonban vége a krízisnek, és a vállalat nyereséges, így az állam kivette a pénzét belőle, részvénytöbbséghez juttatva a Fiatot.
Az Egyesült Államok összesen 12,5 milliárd dollárt folyósított a Chryslernek, nagyrészt a veszteséges működés fenntartására, de az összegből fejlesztésekre is futotta. Ennek az összegnek a nagy részét fizette vissza több részletben az autógyártó: legutóbb 7,5 milliárdot szolgáltattak vissza a kincstárnak, és ezzel kiegyenlítették a tartozásukat.
A PSA legutóbbi sajtótájékoztatóján sok minden kiderült a francia vállalat jövőbeli terveiről. Jelentős pénzt invesztálnak új duplakuplungos automataváltójuk fejlesztésébe, és 2017-ig közösen gyártják a Fiattal a kisteherautókat. Két éven belül indul a háromhengeres turbómotorok gyártása is. A PSA a múlt hétensajtótájékoztatóján több újdonságot jelentett be. Az elkövetkező három évben jelentős pénz fektetnek be a Nord Pas-de-Calais régióba, ahol a valenciennes-i üzeme és a douvrin-i Française de Mécanique gyár a régió legnagyobb munkaadója.Az elkövetkező három évben 355 millió eurót fekte be a gyártósor korszerűsítésére és a csarnokok bővítésére a PSA.
A Fiat és az Opel közötti megállapodásnak köszönhetően a következő generációs Combo a Doblo padlólemezére épülhet, ráadásul gyártását is a Fiat törökországi gyára végzi majd. Az új Combo sokkal nagyobb lesz a jelenlegi modellnél, az értékesítés pedig 2012 elején veszi kezdetét.
Az Opel 1994-ben dobta piacra a Combót, amelynek második generációját 2001-ben mutatta be a gyártó. A jelenlegi, már kilenc éves modell megérett a váltásra, az új Combóról pedig már el is árultak egy fontos részletet.
Gazdagabb felszereltséggel, pofásabb külsővel, új felnikkel és színekkel, de ami a legfontosabb, alacsonyabb árral próbál meg vásárlókat szerezni a speciális Bravo. A Bravo MyLife szinte az összes motorvariánshoz elérhető, ám egyelőre csak nyugat-európai árak vannak. A Fiat ugyan alig fél évvel ezelőtt, 2010 végén frissítette fel a Bravót, ez azonban a jelek szerint nem volt elég. A modell gyakorlatilag bemutatása óta gyenge eladási számokat produkál, a Fiat pedig most újabb lépést tett annak érdekében, hogy valahogy javítson a statisztikákon.
Fernando Alonsóval reklámozza majd a Fiat a kéthengeres 500-as TwinAir és TwinAir Plus névre hallgató, speciális felszereltségű változatait. A TwinAir név így az eddigiekkel ellentétben már nem csupán motort, hanem felszereltséget is jelöl. A speciális 500-asok kívül-belül elegánsabbak az alapváltozatnál. Limitált szériákból igencsak jól áll a Fiat divatos városi minije, az 500, ám a márka tovább erősít ezen a téren. Az olaszok most annyit csavartak a dolgon, hogy nem egy hagyományos limitált sorozatot dobtak piacra, hanem a különleges részletekkel ellátott 500-ast a kéthengeres motor nevére keresztelték.
A 2007-ben bemutatott Bravónak egyik évben sem sikerült teljesítenie a Fiat eladási céljait, így az olasz márka vezetése meghatározó lépésre szánhatja el magát. Sergio Marchionne Fiat-vezér szavaiból már korábban kiderült, hogy a Bravo utódja gyökeresen megváltozik, és akár a Nissan Qashqai-hoz hasonló szabadidő autó is lehet. Bár a Nissan ötletét, miszerint az alacsony értékesítési adatokat produkáló Almerát a Qashqai crossoverrel váltsa fel, először mindenki ostobaságnak hitte, ám az idő és a tények a japánokat igazolták.
Ha a válság 2008-ban nem szól közbe, akkor már az utakon is találkozhatnánk az új Fiat Pandával, mivel az olaszok többször is eltolták a kisautó bemutatásának időpontját, ám idén végre bemutatkozik a következő generációs Panda.
Az új kisautóról viszonylag keveset tudunk, viszont új formatervvel és új utastérrel hódít majd, valamint a motorkínálatban megjelenhet a Fiat kéthengeres TwinAir motorjának szívó és turbó változata is. A Fiat a "Fabbrica d'Italia" projekt részeként Lengyelországban hazaköltözteti az új Panda gyártását, pedig az eredeti tervek még arról szóltak, hogy a Fiat 500 és a Lancia Ypsilon mellett a harmadik kisautó is a márka lengyel üzemében, Tychy-ben készül majd.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu