Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Fiat a genfi autószalonon mutatta be az 500-as Zagato kupét. Akkor nagyon úgy tűnt, hogy a kívánatos, duplabuborékos tetejű kisautót mindössze egyetlen példányban gyártják le. Azonban egyes hírforrások szerint – ugyan nagyon limitált darabszámban – de kapható lesz a Zagato 500 Európában. Az áráról sajnos egyelőre nem tudni semmit, az azonban szinte biztos, hogy motort a széria palettáról lehet majd választani – a kis kupéhoz valószínűleg az új, turbós, kéthengeres 105 lóerős benzines passzolna a leginkább .Az 500 Coupé elkészítésébe a Fiat gyári tervezői is besegítettek, de az új stíluselemek egyértelműen a Zagato hagyományt követik. A két púp az első ülések felett, a hátsó oldalablakok késformája és a hátsó tetőoszlop, amely látszólag csak egyetlen ponton találkozik a lendületes ívű tetővel – ezeket a megoldásokat már évtizedek óta használják a Zagato tervezői. A kiskocsi méretei érdekes módon nem változtak semmit, bár az eltérő tetőkialakítás miatt határozottan alacsonyabbnak tűnik, mint a széria 500-asok.
totalcar.hu
2011.03.14.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
FIAT 500 L
Fiat tervek 2012-2014
FIAT jövőbeli tervei
Amerika kiszáll a Chryslerből