Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az a hír járja, hogy az X-Bow alapjaira építik az Abarth sportkocsit, persze más külsővel és más motorral.
Az Abarth márka hírnevének visszaállításához kellene egy igazán izgalmas autó, ezzel a Fiatnál is tisztában vannak, de egy ilyen kifejlesztése nagyságrendekkel több pénzbe kerülne, mint amennyit nyerhetnének rajta. Az ígéret már elhangzott, így visszakozni sem lehet, így egyértelmű, hogy valamilyen áthidaló megoldás kell – például egy már meglevő sportkocsit kell átdolgozni.
Már a nyáron bemutathatták volna, de a Fiat vezetése kétszer is felfüggesztette a fejlesztést.
A Panda aktuális generációját még 2003-ban dobták piacra, így már most kirívóan öregnek számít a kiskocsik mezőnyében, a jellemzően a hat év körüli modellciklushoz képest. Az utód azonban csak 2012-ben kerülhet gyártásba. A késlekedés nem az olasz tervezők tehetségén vagy szorgalmán múlt, hanem a cég vezetésén. Az eredeti menetrenben 2010 közepi premier szerepelt – alighanem úgy tervezték, hogy az új, kéthengeres motor-generációt már a Panda harmadik generációjába szerelik elsőként.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu