Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A PSA legutóbbi sajtótájékoztatóján sok minden kiderült a francia vállalat jövőbeli terveiről. Jelentős pénzt invesztálnak új duplakuplungos automataváltójuk fejlesztésébe, és 2017-ig közösen gyártják a Fiattal a kisteherautókat. Két éven belül indul a háromhengeres turbómotorok gyártása is. A PSA a múlt hétensajtótájékoztatóján több újdonságot jelentett be. Az elkövetkező három évben jelentős pénz fektetnek be a Nord Pas-de-Calais régióba, ahol a valenciennes-i üzeme és a douvrin-i Française de Mécanique gyár a régió legnagyobb munkaadója.Az elkövetkező három évben 355 millió eurót fekte be a gyártósor korszerűsítésére és a csarnokok bővítésére a PSA.
A Fiat és az Opel közötti megállapodásnak köszönhetően a következő generációs Combo a Doblo padlólemezére épülhet, ráadásul gyártását is a Fiat törökországi gyára végzi majd. Az új Combo sokkal nagyobb lesz a jelenlegi modellnél, az értékesítés pedig 2012 elején veszi kezdetét.
Az Opel 1994-ben dobta piacra a Combót, amelynek második generációját 2001-ben mutatta be a gyártó. A jelenlegi, már kilenc éves modell megérett a váltásra, az új Combóról pedig már el is árultak egy fontos részletet.
|
|
Gazdagabb felszereltséggel, pofásabb külsővel, új felnikkel és színekkel, de ami a legfontosabb, alacsonyabb árral próbál meg vásárlókat szerezni a speciális Bravo. A Bravo MyLife szinte az összes motorvariánshoz elérhető, ám egyelőre csak nyugat-európai árak vannak. A Fiat ugyan alig fél évvel ezelőtt, 2010 végén frissítette fel a Bravót, ez azonban a jelek szerint nem volt elég. A modell gyakorlatilag bemutatása óta gyenge eladási számokat produkál, a Fiat pedig most újabb lépést tett annak érdekében, hogy valahogy javítson a statisztikákon.
Fernando Alonsóval reklámozza majd a Fiat a kéthengeres 500-as TwinAir és TwinAir Plus névre hallgató, speciális felszereltségű változatait. A TwinAir név így az eddigiekkel ellentétben már nem csupán motort, hanem felszereltséget is jelöl. A speciális 500-asok kívül-belül elegánsabbak az alapváltozatnál. Limitált szériákból igencsak jól áll a Fiat divatos városi minije, az 500, ám a márka tovább erősít ezen a téren. Az olaszok most annyit csavartak a dolgon, hogy nem egy hagyományos limitált sorozatot dobtak piacra, hanem a különleges részletekkel ellátott 500-ast a kéthengeres motor nevére keresztelték.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu