Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Már a nyáron bemutathatták volna, de a Fiat vezetése kétszer is felfüggesztette a fejlesztést.
A Panda aktuális generációját még 2003-ban dobták piacra, így már most kirívóan öregnek számít a kiskocsik mezőnyében, a jellemzően a hat év körüli modellciklushoz képest. Az utód azonban csak 2012-ben kerülhet gyártásba. A késlekedés nem az olasz tervezők tehetségén vagy szorgalmán múlt, hanem a cég vezetésén. Az eredeti menetrenben 2010 közepi premier szerepelt – alighanem úgy tervezték, hogy az új, kéthengeres motor-generációt már a Panda harmadik generációjába szerelik elsőként. A Fiat igazgatói azonban kétszer is leállíttatták, majd újraindíttatták a fejlesztést. Először 2008 októbere és 2009 decembere között fagyasztották be a kiadásokat, hogy mérsékeljék a gazdasági válság hatásait. Később egy második késleltetést is beiktattak – erről annyit tudni, hogy Sergio Marchionne, a Fiat elnöke azt mondta, színtiszta pénzkidobás volna új modellel jelentkezni, amíg a válság hatása még érezhető.
A panda mellett több más modellt is érintett a döntés, így a tervezettnél később érkezik a Lancia Ypsilon és Musa, valamint a Fiat Multipla utódja is. A kettes Panda persze még így is rövidebb ideig marad, mint a legelső generáció, amelyet 1980 és 2003 között készítettek.
2010.10.05.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
FIAT 500 L
Fiat tervek 2012-2014
FIAT jövőbeli tervei
Amerika kiszáll a Chryslerből