Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2007-ben bemutatott Bravónak egyik évben sem sikerült teljesítenie a Fiat eladási céljait, így az olasz márka vezetése meghatározó lépésre szánhatja el magát. Sergio Marchionne Fiat-vezér szavaiból már korábban kiderült, hogy a Bravo utódja gyökeresen megváltozik, és akár a Nissan Qashqai-hoz hasonló szabadidő autó is lehet. Bár a Nissan ötletét, miszerint az alacsony értékesítési adatokat produkáló Almerát a Qashqai crossoverrel váltsa fel, először mindenki ostobaságnak hitte, ám az idő és a tények a japánokat igazolták. A Qashqai-ból tavaly 216 091 darabot adtak el, ezzel pedig az ötödik helyet foglalja el a kompaktok között. Ezzel szemben az ötajtós Fiat Bravóból tavaly mindössze 44 850 példány fogyott (évi 75 000 darabnál termel profitot a modell), de a legsikeresebb évében, 2008-ban is csak 92 292-t sikerült eladni, holott évi 120 000 darab eladását tervezték. A kategória legsikeresebb modelljéből, a Volkswagen Golfból 492 556-ot sikerült eladni tavaly. Korábban Sergio Marchionne is úgy nyilatkozott, hogy a Fiat számára a legfontosabb téma, hogy milyen stratégiát válasszanak a kompakt szegmensben, amely tavaly a 14.3 milliós európai újautó-piac 22 százalékát tette ki. Már akkor azt mondta a torinóiak vezérigazgatója, hogy a nem túl sikeres Bravót egy radikálisabb modellel váltják majd le, amely az Almera-Qashqai váltás sikerét látva akár egy szabadidő modell is lehet, amelyek népszerűsége ráadásul töretlen az utóbbi években. Az eredeti tervek szerint a Bravo modellváltása 2013-ban lenne esedékes, a következő generációból pedig kombi változat is készült volna. A jelenlegi Bravo sikertelensége miatt a Fiat várhatóan nem tolja el a modellváltást, így a következő olasz kompakt két év múlva mutatkozik be. Hamarosan hivatalosan is kiderülhet, milyen formában valósul meg a Bravo utódja.
2011.04.19
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
FIAT 500 L
Fiat tervek 2012-2014
FIAT jövőbeli tervei
Amerika kiszáll a Chryslerből