Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Az olasz karosszériaépítők érdekes jószágot faragtak a Fiat kisautójából: felül sportkupé, alul viszont maradt a megszokott stílus. Az 500 Coupé elkészítésébe a Fiat gyári tervezői is besegítettek, de az új stíluselemek egyértelműen a Zagato hagyományt követik. A két púp az első ülések felett, a hátsó oldalablakok késformája és a hátsó tetőoszlop, amely látszólag csak egyetlen ponton találkozik a lendületes ívű tetővel – ezeket a megoldásokat már évtizedek óta használják a Zagato tervezői. A kiskocsi méretei érdekes módon nem változtak semmit, bár az eltérő tetőkialakítás miatt határozottan alacsonyabbnak tűnik, mint a széria 500-asok. A látvány kedvéért a lökhárítókat is kicserélték – a Zagato kupén több a nyílás, sőt, hátul egy kisebb diffúzor is felkerült a gépre – és 17 hüvelykes felniket szereltek fel. A kiskocsiba a Fiat új kéthengeres turbómotorja került, méghozzá egy eddig csak hírből ismert változat, amely 105 lóerős és 155 Nm csúcsnyomatékú. Ettől a Coupé ugyan nem veheti fel a versenyt az 500 Abarth-tal, de egy kis örömautózáshoz nyilván ennyi is elég, és a kéthengeres jellegzetes hangja szintén hozzájárul a hangulathoz. Egyelőre úgy néz ki, hogy az autó egyedi példány marad, amellyel az 1952-es Zagato-Fiat 500-asnak szeretett volna emléket állítani a két cég.
totalcar.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!