Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Rendhagyó tanulmányautókban bizony sosem volt hiány, ám míg nagy részüket kisebb-nagyobb változtatások után a forgalomban is viszont láthatjuk, mások csak az adott márka jövőbeni munkásságát hivatottak előrevetíteni és csak kiállítási darabok maradnak.
Vélhetően ugyanezen sorsra jut majd a Fiat legújabb koncepciója is, pedig egy igazán egyedi és eredeti próbálkozásról beszélhetünk az autó képében. A tanulmány a Mio nevet kapta, hossza mindössze 2.5 méter, amely még egy Smart ForTwo méretét sem éri el. Az apróságot ennek ellenére a legmodernebb technikával szerelték, az utastérben ugyanis mobiltelefon csatlakoztatási lehetőséget, valamint érintőképernyős kezelőszerveket találhatunk. Az igazi érdekesség azonban a külsőben rejlik. A takarékosság érdekében burkolt kerekek, a rejtett fényszórók és a méretes tetőablak is mind-mind 17 000 ember munkásságát dicsérik, akik egy speciálisan erre a célra tervezett internetes oldal segítségével alakíthatták saját igényeik szerint a tervezés folyamatát.
(www.a5.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!