Fiat: Panda III_01 (kép)

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 362 fő
  • Képek - 1727 db
  • Videók - 102 db
  • Blogbejegyzések - 39 db
  • Fórumtémák - 22 db
  • Linkek - 9 db

Üdvözlettel,

FIAT klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

Panda III_01

A Panda második generációja meglehetősen sikeres kisautó volt – bő kétmilliót adtak el belőle eddig – de a premier óta nyolc év telt el, és időközben a konkurencia sem pihent. Így épp itt volt az ideje, hogy bemutassák a kis ötajtós utódját.

Sokat nem gondolkodhattak rajta, hogy hogyan frissítsék fel a Pandát: megtartották a bevált alapformát, és alaposan legömbölyítették. A méretek is növekedtek minden irányban, az új modell 11,2 centivel hosszabb, 6,2 centivel szélesebb és egy centivel magasabb is, mint az elődje, és ennek csak egy kis részét viszik el a karosszéria lekerekítései. A belső tér egyértelműen tágasabbnak ígérkezik, de ami talán még lényegesebb, bevetettek néhány, a használhatóságot javító trükköt. Ilyen a hosszirányban, több részletben állítható hátsó ülések, vagy a lehajtva asztalkává alakítható első utasülés.

A Panda műszaki szempontból nem tartogat nagy meglepetéseket. A padlólemez ugyanaz, mint volt, és a motorválaszték is ismerős. Az 1,2 literes, 69 lóerős négyhengeres benzinest és az 1,3 literes, 75 lovas kisdízelt tovább használják, a leggyengébb és a legerősebb változat azonban az új Twinair kéthengeressekkel készül majd. A 875 köbcentis gép 65 lóerős, turbó nélküli kivitele kerül az alapmodellekbe, míg a leggyorsabb Pandát a 85 lóerős turbós hajtja, amelyet az 500-asból már ismerhetünk. Többféle spórolós kivitel is készül: az amúgy is igen takarékos dízelváltozathoz start-stop rendszer, a négyhengeres benzinmotorhoz autógáz-rendszer csatlakozhat, a kéthengeres turbómotort pedig alkalmassá tették metángázzal való üzemeltetésre is. A Panda a hagyományos kézi váltó mellett robotizált Dualogic automatával is készül.

A Fiat hatalmas biztonsági, műszaki és kényelmi előrelépést emleget a Panda kapcsán, ami rá is fért a kiskocsira, hiszen az elmúlt nyolc évben alaposan megszaporodtak a vetélytársak: már nem csak néhány japán és koreai gyártó kínál korszerű kisautókat Európában, de a legtöbb európai konkurens is. A típus hivatalos bemutatóját két hét múlva tartják a Frankfurti Autószalonon, a gyártás pedig novemberben indul Nápoly mellett, az Alfa Romeo egykori üzemében, így az új Panda piaci bevezetését várhatóan még az idén megkezdik Európában.

totalcar.hu

panda

Látta 180 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu