Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FIAT klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FIAT klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Freemont: az első Fiat Dodge alapon
Itt a kényszerházasság első kézzel fogható eredménye. Úgy néz ki, itt Európában ezt kapjuk a Fiattól családi egyterű gyanánt.
A Fiat a legegyszerűbb megoldást választotta Freemont kifejlesztésére: épp annyit alakítottak a Dodge Journey típuson, hogy el tudják sütni saját modellként. Készítettek egy új lökhárítót és módosítottak a hűtőmaszkon, hogy jól álljon rajta a vörös Fiat felirat. A külső módosítások itt véget is érnek, ezen kívül csak a futómű hangolását változtatták meg, és a motorválasztékot egészítették ki két dízelmotorral. Ez utóbbiak a jól ismert 2 literes Fiat dízelek kézi váltóval, 140 vagy 170 lóerős teljesítménnyel. Ezen kívül egyetlen benzines változat készül, a 272 lóerős, 3,6 literes Pentastar V6-ossal. Az olaszok azt ígérik, a Freemont belseje sokkal igényesebb kivitelű lesz, mint a Journeyé volt: nem csak az anyagokat cserélték kellemesebbre, de a műszerfalat is lecserélték annak érdekében, hogy az olasz változatokat ne vádolhassák igénytelenséggel, ahogy a Dodge esetében történt.
A Freemontot afféle családi mindenesnek szánja a Fiat, nem is teljesen alap nélkül: a 4,89 méter hosszú, 1,88 méter széles és 1,72 méter magas modellben hét személy utazhat, a csomagtér pedig 1461 literes is lehet, ha a harmadik üléssort lehajtják. Egyes feltételezések szerint ezzel szükségtelenné is teszi a Bravo alapjaira tervezett Multipla-utód bemutatását, hisz a Qubóval és a Doblo személyszállító változatával együtt képes lehet kielégíteni az egyterűek iránt mutatkozó igényeket.
Az új modell gyártása persze ugyanazon a mexikói gyártósoron folyik majd, ahol a Journey is készül, és nem csak Európában, de Latin-Amerikában is kapható lesz. A típust a Genfi Autószalonon láthatja először élőben a közönség, az európai forgalmazás pedig júniusban indul.
www.totalcar.hu
2011.01.24
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!